• KCETAŞ’a iletilen her türlü şikâyetin etkili, verimli ve ücretsiz bir şekilde aşağıdaki ilkeler çerçevesinde ele alınarak değerlendirileceğini,
  1. Müşteri Odaklılık,
  2. Objektiflik,
  3. Şeffaflık,
  4. Gizlilik,
  5. İzlenebilirlik ve Erişilebilirlik,
  6. Hesap verebilirlik.
  • Şikâyetlerin tamamının çözüme kavuşturulması için gerekli tüm performansın harcanacağını,
  • Müşteri memnuniyetinin sağlanmasında ve şikâyetlerin değerlendirilmesinde yasal mevzuata uygun hareket edileceğini,
  • Tüketici haklarına uygun olarak, Şikâyetlerle ilgili kişisel bilgilerin gizliliğine riayet edileceğini,
  • Yapılan her başvurunun analiz edilerek hizmetlerimize yönelik önleyici faaliyetler yapılacağını,

Taahhüt ederiz. 

Şirketimiz tarafından sizlere sunulan hizmetlerle alakalı her türlü şikâyet, dilek, istek ve önerilerinizi;

  • Şirket Ana Hizmet binamızdaki Tüketici Hizmetleri Merkezimize, İlçelerde ise ilçe işletme şefliklerimize bizzat müracaat ederek,
  • İnteraktif erişim kanallarımızdan;
  1. 444 7 186 ve 186 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak,
  2. kcetas.com.tr internet sitemizdeki formlardan,
  3. Mobil uygulamalarımız aracılığı ile,

Hizmetlerimiz hakkındaki şikâyet ve önerileriniz Elektrik Dağıtımı ve Perakende Satışına İlişkin Hizmet Kalitesi Yönetmeliğinde belirtilen süreler içerisinde ücretsiz olarak etkili ve verimli bir şekilde şirketimiz tarafından süratle değerlendirilecek ve tarafınıza iletişim araçları aracılığıyla dönüş sağlanacaktır.

Şikâyet edilen hizmet, faaliyet, ürün, karar vb. sizler tarafından kabul edilmediğinde iç ve dış kaynaklı alternatif çözüm yolları hakkında tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.