ÇAĞRI MERKEZİ POLİTİKASI

 

KCETAŞ, tüketicilerinden gelen tüm talep, şikâyet, istek ve öneriyi; ürün ve hizmetlerinin, organizasyon yapısının, altyapısını ve yönetim kalitesinin geliştirilmesi için birer  fırsat olarak görmektedir. Tüketicilerinin ihtiyaçları ve beklentilerini “Farklı Beklentilere Farklı Çözümler” yaklaşımıyla karşılamaktadır.

 

Bu amaçla;

Uymakla yükümlü olduğu kanun, mevzuat, etik ilkeler ve şirket kurallarına göre objektif ve müşteri mahremiyetine riayet ederek, taahhüt edilen süreler içerisinde ve yetkin kaynaklar ile değerlendirilmekte, gerçekçi, uygulanabilir, aksiyon ve çözümler sunulmaktadır.

 

Nitelikli personeli, sürekli gelişen süreç odaklı yaklaşımı, yenilikçi hizmet ve teknolojisiyle güncel gereksinimleri destekleyen Çağrı Merkezi hizmet anlayışını sunmak için tüm gücüyle çalışmaktadır.

 

Duyarlı bir çağrı merkezi olarak toplumun ekonomik, çevresel, kültürel ve sosyal gelişmesine destek olmak için sosyal sorumluluk bilinci ile hareket etmektedir.