Ticari Kalite Tazminatları,Bağlantı Bedelleri ve Kaçak/Usulsüz İadeleri

EPDK’nın 11.05.2017 tarih ve 30063 sayılı Elektrik Dağıtımı ve Perakende Satışına İlişkin Hizmet Kalitesi Yönetmenliğinde belirtilen hususlar gereği 2012-2018 yılları arasında başvuruları mevzuatta belirtilen süre içerisinde tamamlanmayan ve kesintilerden 12 saatten fazla etkilenen ve tazminat ödemesi yapılmayan tüketicilere ödemeler yapılacaktır.

Buna ilave olarak;

  • 2013 yılı ve sonrasında kaçak/usulsüz elektrik tutanaklarıyla yapılan işlemlerde süreç ve sistemsel değişiklik kaynaklı sehven hatalı tahakkukların,
  • Bağlantı hattını kendisi tesis eden kullanıcılardan 17.06.2016‘dan sonra tahsil edilen “Bağlantı bedelleri”nin kullanıcılara iadeleri yapılacaktır.

 

Bu kapsamda tüketicilerimizin alacak bedellerinin iadesi için; geçerli kimlik belgesi ile birlikte şirketimize müracaat etmeniz gerekmektedir. Dağıtım şirketine olan borcunuzdan mahsup edildikten sonra fazla tahsil edilen tutar; vezneden nakit 1000 ₺ ye kadar, 1000 ₺ üzeri adınıza kayıtlı banka hesap numaranıza veya talebiniz üzerine Görevli Tedarik Şirketinde aboneliğiniz adınıza devam ediyor ise elektrik faturalarınızdan mahsup edilmek üzere iade edilecektir.

İade sorgulaması için buraya tıklayınız